Napsali o nás/nám
Napsali nám
Předvánoční poděkování
Předvánoční poděkování
Vážená paní ředitelko,
od letošního května je klientkou Domova se zvláštním režimem naše maminka, paní Marie Bábíková.
Za celou rodinu bych chtěla všem Vašim zaměstnankyním, které se o ni starají, moc poděkovat. Při návštěvách vidíme, s jakou laskavostí, trpělivostí a klidem s klienty Centra jednají, a to i navzdory stíženým podmínkám kvůli probíhající rekonstrukci. Moc si toho vážíme.
Když se u mamky začala projevovat Alzheimerova choroba, byla pro mě strašákem představa, že ji jednou kvůli nemoci budeme muset přestěhovat z jejího milovaného Kostelce, z domku, kde žila od narození. Ulevilo se mi, když vidím, že je o ni v nemoci dobře postaráno, že žije v příjemném prostředí a má kolem sebe milé pečující.
Moc za to děkujeme a přejeme Vám i všem zaměstnancům Centra klidné vánoce a pevné zdraví v novém roce!!!
Šárka Eysseltová
Poděkování za péči - přepis dopisu z listopadu 2024
Poděkování za péči - přepis dopisu z listopadu 2024
Dobrý večer.
Děkujeme celému personálu za veškerou péči o pana Miroslava MANČÍKA z Mistřína.
Včera jsme jej navštívili v pozdních odpoledních hodinách, mj. přijel svým vozítkem z nákupu v Kauflandu...
Jsme potěšeni z toho, jak s Vaší pomocí, ale také sám a pevnou vůlí se pěkně začlenil a žije pěkným způsobem, je spokojený a myslíme si, že i šťastný...
Proto nám dovolte s upřímností, celému personálu srdečně poděkovat a popřát hodně zdraví štěstí a pohodu - nejen v tomto roce 2024 a nejen v tomto domově, ale a to zejména v rodinném životě.
S pozdravem Ivanka ( sestřenice pana Miroslava MANČÍKA ) & Karel ( manžel Ivanky ) Rabinští z Hranic na Moravě.
Ocenění naší práce e-mail ze září 2024
Ocenění naší práce e-mail ze září 2024
Paní ředitelko,
chci Vám pogratulovat k výběru zaměstnankyň na oddělení Odlehčovací služba. S tak vstřícným, empatickým, ochotným a profesionálním chováním k potřebným jsem se už velmi velmi dlouho nepotkal. A platí to o všech ženách (tzn. od sociálních pracovnic přes zdravotní sestry, pečovatelky až třeba po uklízečky), které jsem tam za několik těch dní, co zde můj otec František Urbančík leží, a kterého pravidelně navštěvuji, potkal a viděl je při práci.
Vzhledem k tomu, že částečně vím, jak je taková činnost náročná (protože jsem se o otce - pokud to ještě šlo - spolu s pracovnicemi Charity u něj doma staral), tak si jejich přístupu o to víc cením!
S přáním hezkého dne
Vojtěch Urbančík
Vyjádření poděkování a respektu_e-mail z ledna 2024
Vyjádření poděkování a respektu_e-mail z ledna 2024
Kyjov 29.01.2024
Otevřený dopis
Vážená paní ředitelko,
rozhodl jsem se Vám napsat, protože to považuji za nutné.
Mé jméno je Oldřich Talaš a jsem z Kyjova. V květnu 2023 jste umístili u Vás v centru moji maminku Marii Talašovou na oddělení se zvláštním režimem. Trpí velmi silnou demencí.
Dříve se tomu zařízení říkalo domov důchodců. Vždy jsem ho bral jen, jako že tam je. Nikdy jsem se nezajímal, jak to uvnitř domova vlastně funguje. A ejhle, co se nestalo. Kupodivu jsem zestárl, se mnou zestárla rovněž moje maminka, které byla diagnostikována silná demence. Proto její umístění v centru byl pro nás dar z nebes. Nevěděli jsme však, jak to tam funguje, jak bude o ni postaráno, zda a co bude jíst, jak se budou chovat ošetřovatelky, jaká bude zdravotní péče...
Už první dojem při vstupu byl kladný.
Dnes u Vás tráví maminka 8 měsíců, přibrala 13 kg a vypadá to tak, že žije spokojeně svým životem ve svém světě..Co ale mě hodně překvapilo, bylo a je chování Vašich zaměstnanců.
První, s kterými jsme přišli do styku, byla děvčata ze sociálky v přízemí. Příjemná, s velkým přehledem a profi chováním, vždy usměvavá. To se vlastně u úředníků nevidí často. Také velmi kvituji, že jsem okamžitě informován o sebemenších zdravotních problémech mamky ze strany zdravotnic a postupem léčení.
Nejvíc, s kým se při svých návštěvách stýkám, jsou pečovatelky na patře a zřejmě i zdravotnice. Jsou velmi milé a příjemné. Vždy se hlásí, prohodí pár slov. Všude čisto, uklizeno a pořádek. Při vstupu je první dojem velmi důležitý a ten byl u mě výborný. Také chování ke svým svěřencům je pěkné, asi takové, jako by to byli jejich babičky a dědečci. Tato práce je opravdu velmi těžká, fyzicky i psychicky náročná. Takových lidí, kteří ji mohou dělat je opravdu málo. Chce to cosi navíc, co nemá každý. A to cit, trpělivost a vztah k tomu člověku. Prostě to musí být v tom srdíčku. A to ty holky mají. Nesmím ovšem zapomenout na kuchařky - jídla jako doma.
Paní ředitelka se obklopila šikovnými, spolehlivými a schopnými pracovníky, což je hlavní předpoklad, pro dobré fungování firmy a také velmi složité.
Vždy je třeba si uvědomit, že na kvalitě firmy se musí podílet všichni zaměstnanci, nejen ředitelka, účetní, pečovatelky, údržbáři apod., ale všichni. Je to takový uzavřený řetěz. Jak se jedno oko přetrhne, nastávají problémy. menší či větší.
Proto Vám, paní ředitelko, a všem Vašim zaměstnancům do budoucna přeji mnoho pracovních úspěchů, a aby se Vám dařilo tak, jak si budete přát.
S pozdravem
Ing. Oldřich Talaš
E-mail ze dne 24.4.2023
E-mail ze dne 24.4.2023
Dobrý den, paní ředitelko,
dovolte, abych jménem celé naší rodiny poděkovala všem zaměstnancům, sestřičkám, sociálním pracovnicím, sanitárkám, paním na recepci a Vám osobně za péči, kterou jste věnovali mé mamince, paní Marii MXXXXXXXX. Vyřiďte jim to, prosím.
Vím, že doma bych se o ni ani zdaleka nedokázala takto postarat a že jste jí určitě prodloužili život. A jsem ráda, že odešla v klidu, bez bolestí.
Jsem Vám vděčná a ještě jednou děkuji.
MXXXX VXXXXX
E-mail ze dne 8.3.2022
E-mail ze dne 8.3.2022
Paní Hasalová, děkuji za vyřízení, přístup a za ochotu, se kterou jste vy i vaše kolegyně ke mně a babičce přistupovaly. Moc si toho vážím a jsem ráda, že jsem vás poznala. Kéž by bylo víc takových duší. Mějte se dobře, přeji zdraví a štěstí.
J. Nxxxxxxxx s rodinou
e-mail ze dne 30.4.2021
e-mail ze dne 30.4.2021
Vážená paní ředitelko,
ráda bych vyslovila poděkování a pochvalu Vaší zaměstnankyni paní Mgr. Věře Lungové. S paní magistrou jsem vyřizovala Odlehčovací pobyt pro mou maminku, paní Chxxxxxxxx Františku. Ze dne na den jsem se ocitli ve velmi obtížné situaci, vážně nám onemocněl tatínek, který o maminku pečoval.
Paní magistra se velmi snažila mi pomoci profesionálně, ochotně, empaticky, vstřícně a mile.
Děkuji i Vám za takové zaměstnance, kteří se takto chovají i přes velmi náročnou práci, kterou vykonávají.
S pozdravem a přáním hezkého dne Jarmila Hxxxxxxxxx, dcera
přepis dopisu ze dne 14.4.2021
přepis dopisu ze dne 14.4.2021
Centrum služeb pro seniory
Strážovská 1095/1
697 01 KYJOV
V Praze dne 14.4.2021
Vážená paní ředitelko,
Chtěla bych touto cestou poděkovat za péči o moji maminku Františku Pxxxxxx.
Zvlášť bych chtěla ocenit lidský a citlivý přístup Vašich pracovnic a to zejména ze 3.patra.
Poděkování patří všem zdravotnicím, pečovatelkám a ostatním pracovnicím, včetně
sociální pracovnice.
Zejména bych ocenila přístup paní Leciánové „důvěrnice“ mé maminky. Byly jsme často
ve spojení a průběžně mne informovala o stavu mé maminky.
Z návštěv maminky, když to bylo ještě možné, jsem odjížděla s pocitem, že je o ni velmi dobře postaráno.
V tuto ještě „těžkou“ dobu Vám přeji všem hlavně hodně zdraví.
Ještě jednou, díky za vše.
Helena Fxxxxxxxx
e-mail ze dne 4.1.2021
e-mail ze dne 4.1.2021
Vážení pracovníci CSPS v Kyjově.
I když člověk ví, že život je konečný a svým způsobem je s tímto faktem smířený, bolí to a moc.
Měli jsme první svátky bez maminky.
Alespoň touto cestou vám chci jménem naší rodiny vyjádřit velký dík za péči o naši maminku, paní xxxxxxxxxx.
Zpočátku byla velmi těžká byť jen představa, že máme maminku nechat v cizím prostředí a že domů se již nevrátí, protože zdravotní stav to nedovoloval. Po půlročním hodně krutém pobytu v nemocnici, kdy se maminka ocitla nejednou na cestě mimo tento svět, byl pobyt v Centru sen, i když to nebylo „doma“. Následující chvíle se Centrum však pro naši maminku domovem stalo.
Jsme velmi vděčni za téměř čtyři darované roky s maminkou.
Náš prodloužený čas pro chvilky na zahradě, drobné radosti, modré nebe, svěží vzduch a letní vánek, zeleň stromů, vzpomínky a vědomí, že jsme spolu šťastní.
Přeji vám všem hodně sil do další práce, pro překonávání překážek, které nám všem život chystá.
Děkuji.
Mgr. Zuzana Jxxxxxxx
e-mail ze dne 31.12.2020
e-mail ze dne 31.12.2020
Pro Mgr. Ladislavu Brančíkovou,
pro Janu Klusákovou, pro Janu Presovou Dis a vůbec pro všechny, kteří se starali o mou maminku, Jarmilu Bxxxxxxxxx a které mám stále ráda.
Pro mne byl rok 2020 velmi náročný a asi nejsem v tom sama.
Kdykoli jsem šla nebo jela kolem vaší budovy, tak si na vás vzpomenu, držím palce, abyste tu covidovou zátěž zvládly. Jsem s vámi, držím palce a přeji vám všem kolem sebe lidí s pozitivním myšlením a hezkými láskyplnými vztahy.
Vydržte. Já jsem taky s vámi!
Jarka Lxxxxxxxxx
e-mail ze dne 21.12.2020
e-mail ze dne 21.12.2020
Vážení zaměstnanci Centra služeb pro seniory v Kyjově,
chtěla bych všem zaměstnancům Vašeho zařízení upřímně poděkovat za vše, co děláte pro své klienty. Velmi dobře si uvědomuji, že mnoho z toho, co děláte, jde nad rámec Vašich povinností. Děkuji za příkladnou péči nejen o mou maminku, paní Marii Mxxxxxxxxx, ale i ostatní babičky a dědečky. Jsem Vám všem strašně vděčná.
Všem Vám přeji klidné a pohodové Vánoce, do nového roku 2021 pevné zdraví, hodně štěstí a osobní spokojenosti a spoustu lásky. Doufám, že ten nadcházející rok bude opravdu lepší než ten končící.
Ještě jednou Vám děkuji.
Opatrujte se a mějte se hezky.
S úctou
Marie Vxxxxx s rodinou
e-mail ze dne 5.12.2020
e-mail ze dne 5.12.2020
Vážená paní ředitelko,
Dovolte mi srdečně poděkovat za péči a jednání Vašich zaměstnankyň, a to soc. pracovnic p. Hasalové a p. Lungové, a také celému úseku péče, jmenovitě především p. Drobilíkové.
Je to trochu paradox, že to píši já, který neměl s těmi lidmi žádný osobní kontakt. Ale – jsem manžel p. Mxxxxxxxx (tedy zeť klientky), celou situaci znám, absolvoval jsem s manželkou jednak peripetie několikaleté péče a starostí, jednak i některá jednání, a také návštěvy některých jiných zařízení. V tomto případě se stalo, že jsem osobně s nikým z Vašeho zařízení nemluvil, ale jsem od počátku velmi podrobně informován od své ženy o každém kroku, každém rozhovoru a byl zván k rodinným poradám a rozhodnutí. Proto si troufám říci, že mám jakousi možnost posoudit kvalitu i odbornost jednání těchto zaměstnankyň. Navíc si myslím, že právě tato moje jistá neutralita zvýrazňuje objektivitu mého ocenění a díků. (No a pro úplnost, trochu je to i díky tomu, že vlastně celý život pracuju s lidmi a klienty s problémy a zdravotními potížemi. Také jsem řadu obdobných zařízení navštěvoval či navštěvuji i profesionálně; jako psycholog jsem rovněž dělal v řadě sociálních a zdravotních zařízeních supervizi, takže se snad dá i říci, že jisté zkušenosti mám. A že tedy ani mé ocenění nestojí jen na základě nějaké informace ve stylu „jedna paní říkala….“).
Nejprve oceňuji návštěvu a jednání obou sociálních pracovnic p. Hasalové a Lungové v domácím prostředí klientky v Mikulčicích ještě před umístěním do ústavu. Jejich chování bylo nejen profesionální, ale především vstřícné i laskavé. Nebylo to jednání úřednic, ale žen, které jsou sice profesionálky, ale zůstávají především lidské, s pochopením celé rodinné situace. Co bylo důležité, že velmi rychle pochopily a rozuměly tomu, že seniorka není ve svých výpovědích zcela objektivní, že v daný moment není schopna popsat situaci popsat objektivně. Palec nahoru.
No a pak umístění do domova. Po umístění pro nás doslova až šok, ale v tom kladném slova smyslu! Samozřejmě, i když domácí péče byla už nad síly obou dcer a přály si umístění, přece jen přijdou následné pocity. Jak to tam bude maminka snášet, jak to tam vlastně budou ty pečovatelky zvládat, když se maminka v poslední době tak zhoršila a je z ní prakticky ležák? Nebude tam od počátku jen trpět? Atd., což jsou pochopitelné nejistoty a pocity každého, kdo svěřuje svého rodinného příslušníka do ústavní péče.
Jenže přišlo to krásné překvapení. Zprávy, sms a dokonce fotky ze zařízení, které jsou až osobní. Strážný anděl – p. Petra Drobilíková!! Nelenila, informovala, vyřizovala a vyřizuje pozdravy, informuje. Za sebe nevím, jestli to tak máte u všech klientů. Mohl bych to pozitivně rozebrat – a to jak z hlediska profesionála, tak zúčastněné osoby. Ať už to činíte běžně u většiny klientů a pečovatelky to tak dělají standardně, anebo jen ve vybraných případech, ale pokud to činíte tak, jak to dělá p. Drobilíková, tak je to úžasné a skvělé!! Profesionálně i lidsky!! Což neznamená, že by i ostatní pečovatelky se nestaraly stejně dobře, ale tu čest kontaktu jsme měli zatím jen s ní.
A za tohle vše chci moc poděkovat, a zároveň i profesionálně ocenit.
Děláte záslužnou práci, a ty se kterými jsme přišly do kontaktu, současně i výrazně lidsky a nadstandardně.
Paní ředitelko, nepochybuji, že to musí být i Vaše zásluha, že to tak funguje, a tak děkuji i Vám. Ale všem těmto krásným ženám vyřiďte prosím rovněž velké poděkování.
Přejeme Vám hezké dny, hodného Mikuláše, klidné a šťastné dny adventní.
A samozřejmě poděkování je i za mou ženu a ostatní zúčastněné z rodiny.
Svatopluk Mxxxxxx
e-mail ze dne 16.10.2020
e-mail ze dne 16.10.2020
Dobry den pani reditelko,
jmenem cele rodiny bych rad podekoval za vzornou peci, starostlivost a lidsky pristup vsem pracovnikum Centra, kteri se behem poslednich temer ctyr let podileli o obstaravani vseho co maminka potrebovala. Jsem nesmirne vdecny za ochotu a trpelivost personalu me kazdodenne umoznit video spojeni s maminkou.
Take dekuji Vam osobne za Vasi vstricnost, pomoc a porozumeni.
Milan Cxxx